بازسازی داخلی یک آپارتمان

نویسنده

[vc_row css=”.vc_custom_1512513206217{margin-top: 2% !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”20px”][vc_single_image image=”4334″ alignment=”right” css=”.vc_custom_1566908070459{padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1566891432324{margin-top: -15% !important;}”]

بازسازی داخلی یک آپارتمان

 تلفن: ۸- ۸۸۱۰۱۳۵۶- ۰۲۱

http://designtvir.com[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space height=”1px”][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع بازسازی آپارتمان

بازسازی ساختمان به دو شکل صورت می گیرد.

  • بازسازی سازه ای
  • بازسازی تزئینی

در بازسازی سازه ای فضای ساختمان را از نو طراحی می کنند.
این امر غالباً به علت قدیمی بودن ساختمان و نبود فضای کافی در خانه صورت می گیرد.
گروهی نیز برای بالا رفتن قیمت ساختمان، بنای قدیمی را بازسازی می کنند.
در بازسازی تزئینی بخش هایی از تجهیزات خانه تغییر می کند.
مانند کفپوش ها و دیوارپوش ها ، کابینت، سرویس بهداشتی، نقاشی، نورپردازی و تغییرات کوچکی از این قبیل.
بازسازی تزئینی در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
زیرا علاوه بر اینکه تنوعی در محیط خانه ایجاد می شود، هزینه و دردسرش کمتر است.

بازسازی آپارتمان توسط طراح داخلی

در این ویدئو کارین بِنِت که یک طراح داخلی است از تجربه خود در بازسازی یک خانه ۵۰ ساله در کینگ وست اریا (King West Area)  می گوید.
مشتریان او رومی و میشل بازسازی این خانه را به ا و سپردند.
او معماری و بازسازی این خانه قدیمی را با الهام از خانه های اروپایی بر عهده گرفت.
کارین بنت این کار را با او با برداشتن دری که از آشپزخانه به یک فضای بدون کاربرد راه داشت، انجام داد.
همچنین او با افزودن یک محدوده ۳۶ اینچی به آشپزخانه ، یک جزیره بسیار بزرگ و بکارگیری سیستم تهویه مطبوع در آشپزخانه، تغییرات اساسی در این فضا ایجاد کرد.
هر شخصی که این خانه را می بیند در نگاه اول عاشق کاشی کاری های مات سرویس حمام، پنجره هایی که از کف تا سقف امتداد دارند و کمد دیواری جادار این خانه می شود.

اهمیت بازسازی و مرمت ساختمان

بسیاری از مردم از اهمیت بازسازی و مرمت ساختمان های قدیمی غافلند.
این در حالی است که با گذشت زمان عوامل طبیعی بر روی مصالح و تجهیزات ساختمان تاثیر می گذارند.


خیلی از اوقات یک مشکل کوچک در معماری و طراحی داخلی خانه را می توان با هزینه کم برطرف کرد.
اما اگر به مشکل اهمیت داده نشود، می تواند صدمات جبران ناپذیری به خانه وارد کند.
از طرفی بسیاری از بناهای قدیمی برای نیازهای همان دوره ساخته شده اند و دیگر پاسخگوی نیازهای جدید ساکنان نیستند.
به این ترتیب می بینید که موضوع مرمت یک بنا، موضوع کم اهمیتی نیست.

بازسازی ساختمان به چه معناست؟

در این مطلب می‌خوانید:

مدتی‌ست که احساس می‌کنید منزل‌تان نیاز به کمی‌ بهبود و تغییرات دارد اما مطمئن نیستید که از میان بازسازی و نوسازی ساختمان، کدام راه را باید پیش بگیرید؟بسیاری از افراد از عبارات بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان به یک شکل استفاده کرده و حتی گاهی آن‌ها را به جای یکدیگر به کار می‌برند.

اما باید بدانید که بین این دو نه تنها از لحاظ واژگان، بلکه از لحاظ اجرایی نیز تفاوت‌های بسیاری وجود دارد که در این مقاله تصمیم به توضیح آن گرفته‌ایم. ممکن است با خود فکر کنید که شاید تفاوت این کلمات، آنقدرها هم مهم نباشد، اما باید بدانید که از لحاظ فنی تفاوت‌های مهمی ‌بین اقدامات بازسازی و نوسازی ساختمان وجود دارد و نیروهای متخصص، در این اقدامات به صورت جداگانه مهارت‌های متفاوتی دارند.

بنابراین آشنایی کلی با نوسازی و بازسازی ساختمان کمک می‌کند که هنگام نیاز به نیروی متخصص، به فرد مناسب دسترسی پیدا کنید و در صورت تصمیم به اجرای پروژه، با پیمانکار خود نهایت شفافیت را درباره اقدامات مد نظرتان داشته باشید. با استادکار همراه باشید.

منظور از بازسازی ساختمان چیست؟

معنی بازسازی (restoration) بازگردانی آن به شرایط اولیه برای دوام بیشتر است.
گاهی پس از زمین لرزه و سیل، بناها نیاز به بازسازی دارند یا برخی اوقات نیاز به بازسازی بنا برای مستحکم سازی ساختمان و ایجاد دوام بالاتر وجود دارد.
برخی از اقدامات رایج در پروژه‌های بازسازی عبارتند از:

  • تعمیر حفره های دیوارها با مصالحی مشابه مصالح اصلی
  • تعمیر ساختار قدیمی
  • تعمیر کف
  • تعمیر بخش تاسیساتی ساختمان

برای آشنایی با برترین معماران و طراحان داخلی روی لینک ۱۰۰ برند برتر کلیک کنید.[/vc_column_text][portfolio count=”3″ style=”grid” columns=”3″ related=”1″ filters=”0″ category_multi=”villa” category=”green-houses”][vc_separator color=”custom” border_width=”3″ accent_color=”#d1d1d1″ el_class=”rahmaninotshow”][vc_row_inner disable_element=”yes”][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من